Recenzija albuma : Franz Ferdinand - Right Thoughts, Right Words, Right Action
10. sep 2013. @ 14:49  |  recenzije

Domino

Skoro četiri godine nakon albuma "Tonight: Franz Ferdinand" i puno više godina od prvog albuma, Franz Ferdinand su se vratili tamo gde su i bili. Barem što se muzike tiče. Bend je odustao od toliko eksperimentisanja i vratio se svom prvobitnom zvuku. Obzirom na njihov poslednji album, nije toliko čudna činjenica da je Alex Kapranos skoro odustao od benda pre dve godine. Novi album "Right Thoughts, Right Words, Right Action" po mnogočemu je sličan njihovim prvim albumima, kada su se probijali na muzičkoj sceni. Iako nema ni jedan toliko "zarazan" hit kao što je to bio "Take Me Out", novi album je, svakako, napredak.
Hot Chip - In Our Heads
17. avg 2012. @ 08:38  |  recenzije

Hot Chip - In Our Heads

Domino

Peti studijski album sedmorice talentovanih muzičara koji čine sastav Hot Chip stigao je kao pravo letnje osveženje. Pod producentskom palicom samih članova benda, album je dobio energiju kakvu su nesumnjvo i hteli da stvore - prozračno, jednostavno i ugodno štivo za širok raspon slušalaca. Veseli beatovi i melodije koje se lako pamte pokazuju da su stvarno uživali u radu na albumu, a činjenica da su uspeli da naprave toliko skladnu kompoziciju pesama koje međusobno liče, ali se opet razlikuju , svakako zaslužuje pohvalu.

U revijalnom tonu album kreće s tipičnim Hot Chip zvukom u numeri „Motion Sickness“, koja služi kao odličan uvod u album koji je, u skladu s raspoloženjem članova benda, obojen ljubavnom tematikom.

Tricky - Mixed Race
23. okt 2010. @ 13:16  |  recenzije

Tricky - Mixed Race

Domino

Frustrirajuće u vezi Tricky-ja je to što je to čovek koji zna gde leži njegov talenat, a opet ga ignoriše. Lista stvari koje mu ne idu (rok, haus, pop, ska, disko, itd.) je mnogo duža od liste stvari koje mu idu od ruke (što se u osnovi svodi na zvuk koji je izumeo i usavršio između 1995. i 1999.) Za 10 godina, on je odbijao da prihvati da jedinstven stil može biti snaga isto koliko i ograničenje, temelj za izgradnju, a ne nešto što treba odbaciti kao predvidljivo. Njegova muzika je pretrpela mnogo, zahvaljujući mnogo neuspelih pokušaja da pokaže svestranost koju jednostavno nema.

Na početku 21. veka, Tricky je odlučio da odbaci svoj hladan, nervozni strah i reputaciju – građenja britanskog hip-hopa. Kritičari su cepidlačili da je počeo imitirati sebe sa izdanja poput Angels With Dirty Faces iz 1998. Fanovi su se pitali da li je išta ostalo od nemilosrdnog sumornog zvuka.

Tricky - Mixed Race
08. jul 2010. @ 10:21  |  vesti

Tricky - Mixed Race

Domino

Tricky je konačno objavio da krajem septembra izdaje novi album naziva „Mixed Race” za etiketu Domino.

Svoj život proveo sam luajući između različitih kultura. Ovaj album govori o tome veoma direktno. “ Ovo je njegov deveti album po redu a drugi za ovu etiketu. Celo izdanje snimano je u Parizu gde Tricky trenutno i živi a gosti na albumu su vokal Terry Lynn, Bobby Gillespie (Primal Scream) i Marlon Thaws Tricky-jev brat.

Puno stvari se desilo od kada je pre 19 godina izdao prvi album sa sastavom Massive Attack I baš kao što kaže „Mixed Race” je fuzija svih tih iskustava : “Svaki album je iskustvo za sebe , u pitanju je koncentrat muzike, bez bilo kakvog razblaživanja. “Osećam se odlično u svojoj koži trenutno I mogu sebi da dopustim da eksperimentišem, a to je najvažnije od svega”.
Novi album Four Teta
21. nov 2009. @ 08:18  |  vesti

Novi album Four Teta

Domino Records

Four Tet izdaju novi album krajem januara.

"There Is Love In You" će biti peti album po redu a i ovo je njihovo prvo ostvarenje posle nekoliko godina i "Everything Ecstatic" albuma iz 2005. godine. Kieran Hebden je proteklih par godina tražio način da inkorporira house, techno i garage zvukove u novi album. "There Is Love In You" sadrži osam eksluzivnih numera, kao i prvi singl sa ovog albuma "Love Cry", dok će se paket remiksa pojaviti krejem ovog meseca sa dubstep (Roska) i funky (Joy Orbison) ostvarenjima.

Joy Orbison će se takođe priključiti Four Tet ekipi u Londonskoj O2 Areni na koncertu u februaru, dok je mart razervisan za Mančester, Lids, Birmingem, Edinburg, Brajton i Bristol.
Junior Boys - Begone Dull Care
05. feb 2009. @ 17:15  |  vesti

Junior Boys - Begone Dull Care

Domino

Synth pop dvojac Junior Boys su objavili da su u završnoj fazi objavljivanja svog trećeg albuma.

Još uvek se ne zna ništa puno o ovom albumu čiji će naziv biti "Begone Dull Care", ali ono što možemo da vam kažemo je da će prvo izaći singl pod imenom "Hazel", koji će sadržati remiks nikog drugog do njihovog velikog prijatelja Ewan Pearson-a.

Naziv albuma, svakako otkriva nešto malo o uticajima kojima je ovaj dvojac išao dok su radili na albumu: "Mali deo kompozicija se odnosi na kratak film od dobitnika oskara Škotsko-Kanadskog animatora i kompozitora elektronske muzike, Norman McLaren-a", navedeno je u press materijalu. McLaren i režiser pomenutog filma Evelyn Labart uradili su apstraktni i tripozni soundtrack za film Oscara Peterson-a krajem 1940. godine tako što su slikali slike direktno na sam film.
Animal Collective - Merriweather Post Pavilion
10. dec 2008. @ 19:11  |  vesti

Domino

Indie kvartet iz Bruklina Animal Collective izdaju svoj deveti studijski album, "Merriweather Post Pavilion" početkom 2009. godine.

Bend čija je ljubav prema minimal-technu kulminirala prošle godine kada su pozvali Panthu Du Prince-a da im remiksuje numeru i sve to se desilo za dok su za vreme svoje turneje, provodeći vreme u raznim klubovima po Berlinu upoznali Panthu i dogovorili saradnju. "Za kvartet koji svakako već zvuči kao da uzimaju najbolje droge na svetu, možemo samo biti uzbuđeni zbog oduševljenja ovog cenjenog minimal-techno umetnika. Imajuću u vidu dizajn omota, možemo očekivati uzbudljivu vožnju.
30. okt 2008. @ 08:34  |  vesti

Domino

Bruklinski indiekvartet Animal Collective izdaje deveti studijski album "MerriweatherPost Pavilion" početkom sledeće godine.

Ova grupa, poznata po iskoracimau minimal techno zvuk prošle godine dostigla je vrhunac kada je ostvarilasaradnju sa Patha Du Prince-om koji je uradio remiks za jednu njihovu numeru. Timpotezom napravili su potpunu pometnju na sceni i kako oni kazu to je doprineloda se osecaju kao da su na najboljim drogama na svetu.

Sudeći po priličnointeresantnom omotu za predstojeće izdanje izgleda da možemo očekivati jednuveoma interesantnu vožnju.