Africa Hitech - 93 Million Miles
19. maj 2011. @ 11:16  |  recenzije

Africa Hitech - 93 Million Miles

Warp

S obzirom da dolazi od istih ljudi koji su izdali frenetičan singl Blen, 93 Million Miles može delovati kao iznenadjujće smišljen album. Za slučaj da ne znate ko su Mark Pritchard i Steve Spacek, radi se o dva producenta koji čine Africa Hitech. Pod imenima poput Troubleman i Harmonic 313, Pritchard je uvek imao svojstven pristup mnoštvu žanrova (funk, Afrobeat, hip hop ...). Spacek, sa druge strane je radio sa J Dilla-om u kasnijem periodu, a bio je i deo sastava Spacek, koji je pravio seksi, elegantan soul – najbolje predstavljen na njihovom albumu iz 2001, Curvatia.

93 Million Miles je ambiciozan album, koji konstantno prolazi kroz niz različitih stilova. “Out in the Streets“ je prva pozlaćena numera sa albuma, objavljena kao prvi singl i bila je prava klupska kidalica. Ispunjena cvetajućim future-tech afričkim bejslajnom i gruvom glatkim poput svile, tutnja zaista zarazno. Afrička nit se nastavlja sa “Future Moves“, delikatnim ubotima gitare podrivajući numeru koja liči na Wiley-a iz ranijeg perioda.
Gonjasufi - The Caliph's Tea Party
08. sep 2010. @ 08:01  |  vesti

Gonjasufi - The Caliph's Tea Party

Warp Records

Izdavačka kuća Warp otkriva detalje oko remiks albuma američkog muzičara Gonjasufi-a pod nazivom The Caliph's Tea Party koji će se naći u prodaji 4-og oktobra. Album će sadržati remikse numera ovog vokalnog umetnika iz Los Anđelesa koji kroz svoje radove provlači indie, elektronske i eksperimantalne zvuke. Verovatno najveće ime koje će svojim sposobnostima doprineti ovom izdanju je svakako Bibio. Pored njega tu su producent iz Bruklina Bear in Heaven i psihodelični Oneohtrix Point Never. Mračna interpretacija dolazi od strane Mark Pritchard-a, čoveka koji stoji iza 313, Global Communication i još nekih projekata.

Većina ovih numera su uzete sa Gonjasufi-evog albuma prvenca, A Sufi and a Killer, dok je jedno izdanje izašlo samo u vidu singla, Kowboyz & Indianz / My Only Friend.
Autechre lansira "Move of Ten"
24. jun 2010. @ 08:01  |  vesti

Autechre lansira "Move of Ten"

Warp Records

Samo dva meseca nakon što je izašao njihov poslednji album, Oversteps, Autechre je lansirao novo izdanje za Warp, Move of Ten, koje se može naći u prodavnicama od jula.

Na novom izdanju se nalazi deset novih numera slavnog dua, i biće dostupno na CD-u i vinilu. Kao što je bio slučaj sa Oversteps, cena oba fizička formata uključuje i pristup WAV fajlovima albuma, dostupnim preko Bleep, Warp-ove onlajn filijale. Da biste stekli utisak o čemu se radi na Move of Ten, posetite oficijelni sajt Autechre-a, i poslušajte "y7", drugu numeru albuma.

Kao podrška novom albumu (usput, i poslednjem), Autechre će objaviti niz datuma nastupa tokom leta. Nakon nekoliko gigova ovog vikenda u Australiji, duo će nastupiti na festivalima u Slovačkoj, Poljskoj, Grčkoj i Japanu, sa par manjih nastupa u međuvremenu.
Flying Lotus - Cosmogramma
16. maj 2010. @ 10:11  |  recenzije

Flying Lotus - Cosmogramma

Warp Records

U izmaglici sunčanog kalifornijskog popodneva, Stiven Ellison, AKA Flying Lotus, stvorio je pre dve godine "Los Angeles" viziju, koja je istovremeno bila i realna i SF. Jasno je da je "Los Angeles" već bio kosmički, pa je pitanje koji bi se atributi mogli pripisati novom albumu "Cosmogramma".

Navodno, to znači "mapa univerzuma", što je prilično velik korak napred u predstavljanju kalifornijske prestonice. Mapa se predstavlja pomoću oblika i ikonica kao grafičkih zamena za veće teritorije. "Cosmogramma" obuhvata dabstep, džez, hip hop, IDM i digitalni glič razmotane u topografske talase, kao da imate fly-by obilazak različitih regiona muzičkog kosmosa. Nepotrebno je naglašavati da je potpuna raznolikost učinila da "Cosmogramma" bude daleko veći izazov od svog prethodnika.

"Los Angeles" je bio prekretnica, privlačna delom zbog svoje pristupačnosti, uslovno rečeno, kao da dolazi iz slušalica u nečijoj kancelariji. Pitanje je kako bi "Cosmogramma" zvučala nekome ko nikad do sada nije slušao Flying Lotus. Stari Fying Lotus nije nestao, samo je raširio svoj plašt, puštajući u njega širi spektar tonova.
Jamie Lidell priprema Compass
02. mar 2010. @ 09:47  |  vesti

Jamie Lidell priprema Compass

Warp Records

Ekcentrični soul pevač, Jamie Lidell u maju mesecu izdaje svoj četvrti studijski album pod nazivom Compass na čuvenj Warp etiketi.

Ovaj britanski muzičar je najviše poznat po svojim live nastupima kao i specifičnom stilu pisanja pesama, koji su veoma lični i duboko muzički raznoliki. Na Compassu, Lidell savršeno uklapa elemente rocka, soula i funka, i sve to kombinuje sa elektornoskom muzikom. Uživajući uspeh od svoja prethodna dva albuma, Lidell je regrutovao nekoliko zanimljivih muzičara da mu pomognu oko novog albuma, a to su Beck, Feist, Jose Gonzales, Chris Taylor iz Grizzly Beara i Pat Sansone iz benda Wilco.

Svako ko želi da čuje kako će sve ovo da zvuči, može to da učini na sajtu Warp Recordsa.
Flying Lotus - Cosmogramma
15. feb 2010. @ 11:34  |  vesti

Flying Lotus - Cosmogramma

Warp Records

Hip hop eksperimentalista, Flying Lotus, u aprilu izdaje treći album pod nazivom “Cosmogramma” za Warp Records.
Biće ovo prvo izdanje nakon albuma “Los Angeles” koji je u leto 2008. godine doživeo pravu ekspanziju. Krtitike albuma su izuzetno pozitivne a sudeći prema onima koje su rekli Pitchfork, Spin i Mary Anne Hobbs, Flying Lotus svrstan je u Hendrixa svoje generacije.
Sledeći uspeh predhodnog izdanja i na ovom ima izuzetno zanimljivih saradnika a neki od njih su, naravno, neizostavni Thom Yorke koji peva u numeri "...And The World Laughs With You". Kao sinovac Alice Coltrane, FlyLo je uspeo da angažuje nekoliko priznatih klasičnih i jazz muzičarauključujući lidera sastava Suicidal Tendencies, Stephen "Thundercat" Bruno-a i najvećeg ženskog virtuoza na harfi Rebeku Raff.
Muzički gledano, “Cosmogramma”, pokazuje Flying Lotus-a u mnogo sjajnijem svetlu. U intervjuu koji je dao za Pitchfork on kaže: “Konačno sam došao do tačke u karijeri kada mogu da napravim sve što poželim, sve o čemu sam kao dete maštao. Mislim da sam napokon napravio spoj u muzici u koji sam uključio sve elemente koje volim”.
Warp izdaje "A Sufi and a Killer"
11. feb 2010. @ 08:17  |  vesti

Warp izdaje "A Sufi and a Killer"

Warp

Eksperimentalni hip-hop izvođač Gonjasufi izdaje svoj album prvenac pod nazivom "A Sufi and a Killer" sledećeg meseca i to na čuvenoj Warp etiketi. Gonjasufi je prvi put otkriven 2005. godine od strane DJ i producenta iz Los Anđelesa The Gaslamp Killer. Nakon što je čuo par Gonjasufijevih samo-izdatih numera, The Gaslamp Killer ga je doveo u Kaliforniju kako bi zajedno sa Flying Lotus-om i Mainframe-om (bivšim saradnikom kultnog hip-hop inovatora J Dilla-e) radili na "A Sufi and a Killer" izdanju. Dok se album snimao, Gonjasufi je doprineo u vidu vokala na numeri "Tastement" koja sa nelazi na Flying Lotus-ovom albumu "Los Angeles".

Kao što i sam naziv kaže, "A Sufi and a Killer" kombinuje spiritualne i ponekad religiozne motive sa mračnim i eksperimentalnim hip-hop-om. U svojim još brutalnijim momentima, Gonjasufi uskače u svoj alternativni identitet, Sumach. On objašnjava: "Gonjasufi je više molitva... moja molitva ka muzici, moje uvažavanje muzike. Sumach, to je više moja ubilačka strana - šetajući ulicama i repetirajući pištolj."
Autechre - Oversteps
17. jan 2010. @ 10:25  |  vesti

Autechre - Oversteps

Warp

Članovi dvojca Autechre, Rob Brown i Sean Booth, objavili su detalje oko izlaska novog, desetog po redu, albuma pod nazivom “Oversteps”. Kao što je to bio slučaj i sa predhodnim izdanjem i ovo, jubilarno izdanje izdaće label Warp. Iako je još uvek rano za predpostavke kako bi album mogao da zvuči, jedno je sigurno: iznenađenje neće izostati. Sve ljubitelje ploča obradovaće podatak da će se “Oversteps” pojaviti i u vidu specijalnog vinyl izdanja koje podrazumeva disk težak 180g smešten u posebno kućište u kom će se nalaziti i dupli poster. Zvuči zanimljivo. Izlazak albuma je predviđen za 22.mart.

Autechre su objavili i podatke o svojoj evrpskoj turneji ovog proleća koja startuje u 11. marta u Mančesteru, a raspored nastupa o ostalim zemljama možete pogledati u nastavku.
Squarepusher - Solo Electric Bass 1
25. jun 2009. @ 12:08  |  vesti

Squarepusher - Solo Electric Bass 1

Warp

Squarepusher izdaje svoj prvi "live" album 17. avgusta ove godine na prestižnoj "Warp" etiketi.

Britanski producent, Tom Jenkinson, nalazi se u samom vrhu među producentima elektronske muzike još od polovine 90-ih sa njegovom fuzijom drum'n'bass-a, acid-a, jazz-a i UK garage-a, ali je veoma poznat i po svojim "live" nastupima. Čak i kada nastupa kao DJ, često se pojavaljuje sa svojom bas gitarom kojom doprinosi samom nastupu, čak ga je basista čuvenog benda Red Hot Chili Pappers nazvao "najboljim basistom na planeti", nakon što je slušao Jenkinson-a kako svira na Jimi Hendrix tribute koncertu u Royal Festival Hall-u u Londonu protekle godine.

Pod nazivom "Solo Electric Bass 1", album se sastoji od snimaka uzetih sa jednog od njegovih bas nastupa u "Paris' Cité de la Musique" u 2007. godini, koji je bio jedan od datuma njegove male Evropske turneje koja je bila fokusirana samo na Jenkinsonov-u manipulaciju ovim instrumentom.

Clark - Totem Flares
16. jun 2009. @ 11:52  |  vesti

Clark - Totem Flares

Warp

Uvek dobar i popularan Clark, sledeceg meseca izdaje peti studijski album pod nazivom „Totem Flares“ . Ovo izdanje zapravo je fuzija prošlogodišnjeg „Turning Dragon“ i albuma iz 2006.godine „Body Riddle“. Fanovi kažu da uglavnom očekuju pop zvuk a na to Clark objašnjava : „ Nikada nisam bežao od brutalne moderne pop sile pa neću ni ovaj put.“ Svi koji su bili u prilici da čuju njegov „Clarence Park“ složiće se sa ovom konstatacijom. Clark-ov iskorak u proteklih par godina kretao se isključivo prema pop zvuku a „Totem Flares“ ruši sve granice.
1 2   >>
Nagradna igra

Nina Persson - "Animal Heart"