Concord Dawn – Chaos By Design
06. okt 2006. @ 20:01  |  recenzije

Concord Dawn – Chaos By Design

Uprising (drum & bass)

Evan Short i Matt Harvey nam predstavljaju četvrti po redu album koji savršeno odgovara svom nazivu – divlji, a opet dobro orkestrirani DnB u rangu svetske klase kao što smo i očekivali od ovog dvojca.

Od brilijantnog albuma “Uprising” pre tri godine, njihova izdanja ne prolaze nezapaženo, dok u redu za izdavanje Concord Dawn materijala stoje veoma cenjene DnB etikete kao što su Metalheadz i Hospital. Može se slobodno reći da su Concord Dawn jedni od najvećih muzičkih izvođača na novozelandskoj muzičkoj sceni i, dok slušamo “Chaos By Design”, lako je shvatiti zašto ovi momci dobijaju tako dobre kritike.Sledeći tradiciju proteklih izdanja, Harvey i Short su ponovo “udružili snage” sa zvezdanim gostujućim vokalima. Tiki Tane (Salmonella Dub), Paul McLaney (Gramsci) i ime koje se sve češće pojavljuje – Hollie Smith – svi oni teže da albumu daju mnogo više raznolikosti nego što inače očekujemo od jednog DnB izdanja.

Uvodna pesma “Broken Eyes” sledi ono što je izgleda postala tradicija Concord Dawn - da svoje albume startuju u velikom stilu. Divlji spoj basova i ritmova sa vokalom i gitarskim elementima je tako zarazan, da ćete zateći sebe kako pevušite. Isto važi i za “Man Of All Seasons”, pesmu koja sadrži vokalni talenat Paul-a McLaney-ja, čiji nas glatki glas uvek iznenadi hardhouse/techno osećajem. Nije teško zamisliti kako ova pesma postaje klupska himna, kako kod kuće, tako i preko okeana. U pitanju je samo jedan od mnogih vrhunaca na ovom izuzetno jakom izdanju. Veoma preporučljivo.

Lista pesama:

1. Broken Eyes
2. Chloroform