Hot Chip - In Our Heads
17. avg 2012. @ 08:38  |  recenzije

Hot Chip - In Our Heads

Domino

Peti studijski album sedmorice talentovanih muzičara koji čine sastav Hot Chip stigao je kao pravo letnje osveženje. Pod producentskom palicom samih članova benda, album je dobio energiju kakvu su nesumnjvo i hteli da stvore - prozračno, jednostavno i ugodno štivo za širok raspon slušalaca. Veseli beatovi i melodije koje se lako pamte pokazuju da su stvarno uživali u radu na albumu, a činjenica da su uspeli da naprave toliko skladnu kompoziciju pesama koje međusobno liče, ali se opet razlikuju , svakako zaslužuje pohvalu.

U revijalnom tonu album kreće s tipičnim Hot Chip zvukom u numeri „Motion Sickness“, koja služi kao odličan uvod u album koji je, u skladu s raspoloženjem članova benda, obojen ljubavnom tematikom.

Pesme se jako dobro nastavljaju jedna za drugom i premda sama ta celina nije ništa revolucionarno, ili mnogo drugačije od onog što inače možemo očekivati od benda, vesele note koje dominiraju pločom svakako odvajaju album od većine muzičkog materijala koji se može čuti u zadnje vreme. Sneni i glatki bariton Joea Goddarda i oštriji, ali i lomljiviji vokal Alexisa Taylora ponovno se isprepliću iz pesme u pesmu i čine njihove numere nekad vrlo setnim uz dovoljno emotivno nabijene tekstove, a ponekad ,ipak izbiju iznad tuge i umotaju se u tekstove telesne naravi i seksualne napetosti kao u „Night and Day“.

Osamdesete su im očito još uvek omiljeno muzičko doba, ali i elementi funka ponovno nalaze svoj put. Dok se „These Chains“ i „Always Been My Love“ više mogu svrstati u ozbiljnije i emotivnije stvari, „How Do You Do“ i „Don't Deny Your Heart“ tipične su indie pop himne albuma koje njišu bokove i mame osmehe. „Flutes“ je ipak kruna cele kompozicije najpre zbog vrlo zaraznog pozadinskog samplea i beata, prilično savremene melodije i oštrog zvuka, a onda i zbog teksta koji dočarava Alexisov čisti vokal. Uz sve navedeno svakako je i najduža pesma na albumu, kojom kao da su momci uspeli da procene na kom hitu ne treba štedeti. Bez daljnjeg se može reći da je njihov kolektivni trud urodio dobrim plodom, a ona njihova uzrečica 'We take fun seriously' prilično dobro opisuje ovo izdanje.