Norah Jones - Featuring
03. dec 2010. @ 13:14  |  recenzije

Norah Jones - Featuring

EMI Blue Note

Norah Jones se vraća na scenu sa svojim najnovijim izdanjem. Na ovoj kompilaciji bićete u prilici da čujete odabrane numere iz njenog muzičkog opusa još od 2001.godine. I možda je to samo naše subjektivno mišljenje, ali sve što ova žena uradi zaista je vredno svake pažnje. Njen glas istovremeno može da bude umirujuć i miran, a kada zatreba izuzetno emotivan. Jednom rečju, jedinstvena je i ume odlično da odabere ljude sa kojima sarađuje.

Featuring donosi širok spektar umetnika koji su sa njom sarađivali i koji su učinili da ova kompilacija drži vašu punu pažnju. Počevši sa predivnim klavirskim zvukom u numeri „Love Me“ Norah je ovo uradila u saradnji sa The Little Willes napravivši nezaboravnu numeru. Slušajući kompilaciju čućete kako se tempo usporava vodeći vas do još jedne pobedničke saradnje sa Dave Grohl-om (Foo Fighters) za koju je Norah pomislila kako bi mogla da bude odličan iskorak u rok muziku.
Međutim “Virginia Moon” je još jedna balada koja odslikava fantastično umeće ove umetnice. Ako ništa drugo, dokazali su da su odličan tim.

Sean Bones i Norah su zajedno radili na filmu i iz te kolaboracije nastao je soundtrack “Turn Them” koji je uvršten u ovu kompilaciju. Na početku možete pomisliti da je u pitanju još jedna spora i tužna pesma, ali do kraja se ritam potpuno menja i cela stvar dobija veseliji ton. Još jedna u nizu saradnji, najnovija, jeste sa članovima sastava Belle & Sebastian. Numera “Little Lou, Prophet Jack, Ugly John” odslikava njen vokalni napor savršeno se uklapajući sa tekstom.

Norino umeće odslikava se i u tome što je uspela da pronađe zajedničku nit radeći sa umetnicima kao što su OutKast, Q-Tip i Talib Kweli. “Take Off Your Cool” je jednostavna akustična numera kojom su Norah i Andre 3000 pokazali kako jednostavnost uvek ispadne najbolja a najbolje stvari u životu vredi ponavljati.